Me & I party =)

Äntligen funkade allt, vi vart friska ocg kunde gå på Me & ! party hos Jen idag! Det var jätte trevligt, mtcket folk och alldelse underbara semlor som Jen bakat =) Jag njöt!!

Mamma följde med och vi hittade födelsedagspresenter till båda trollen =) Jätte roligt!! Nu känns det faktiskt riktigt bra, nu har jag kommit en mycket bra bit på väg =) Ska bara hitta en grej till till dem båda två så kommer det bli toppen!!

Har vart ute på en snabb runda runt strängen med Jeanette och hennes Wilda och det var jätte mysigt!! Vi hämtade Ellioth på tillbaka vägen så nu päser han i soffan framför tv:n =) Är trött och mycket nöjd från igår! Lovis e oxå trött och går runt med sin snutte och nappen =) Men man ska ju inte sova och det e klart hon sov från det att vi åkte från Jen tills att vi gick från förskolan med Ellioth... Då har man faktiskt sovit en bra stund!

Ikväll ska jag på möte på jobbet =) Ska faktiskt bli mycket trevligt och väldans informativt oxå! Det e ju tanken att jag ska få vara med och tycka och lyssna =) Ska ju trotts allt börja jobba till hösten och det drar i hopa sig... Ett två tre så är det augusti och vi ska skola in vårt lilla troll... Herre jösses, fattar inte hur detta gick till, hur kan tiden bara rusa på så?? Jag får nästan lite ångest när man tänker, ska hela livet fortsätta så här fort??

Nåja det kommer att bli så bra så! Ha en fortsatt trevlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0