Välkommen hem Nett =)

Barnen sover och jag börjar att gäspa nu... Nu är jag dödstrött och det ska bli riktigt underbart skönt att gå och lägga sig i en renbäddad säng!  Det finns nog inget skönare än att lägga sig i rena lakan! Jag måste ju säga att jag har faktiskt fått gjort en hel del idag och det känn såå skönt!!

Christoffer kom hit efter jobbet och ville att vi skulle göra semlor för att överraska Nett när hon kom hem idag! Sagt och gjort, jag skulle ut och handla hem lite mat på Eklöws så vi åkte ut och handlade lite. Men det fanns ju inga semlor kvar, hade tänkt att göra egna men bullarna var slut osså... Så bi bestämde oss för att baka =) När vi kom hem släppte jag av Christoffer hemma så han körde i turbo för att fixa det sista innan Nett skulle komma hem. Jag åkte hem och började baka, packa in allat jag handlaat osv.

När Christoffer kom hit var de nästan klara så vi packade oss bort till Nett för att överraska henne =) Kaffet var klart, semlorna stod på bordet och ljusen var tända. Alla sprang vi och gömde oss och Ellioth höll på att spricka av förtjusning!! Nici kom in, Rikard kom in och sen Nett =) Suprice!!! Hon blev glatt överraskad och det bidde kramkalas!!

Sen var det fika =) Mmmmm va gött!! Tack för ikväll, det var jätte mysigt!!!!


                                                        ♥ Välkommen hem Nett ♥

                             

                                                          Så här fina blev våra semlor =)


Efter fikan pckade vi oss hem så familjen Altesson- Kling fick landa och mysa tillsammans!!  Nu sitter jag och bara tar det lugnt i soffan och samlar mig för att gå till sängs! Imorgon bär det va in till stan för att kolla på en cykel till Ellioth =) Ett par byxor till mig, födelsedagspresent till farmor och en lunch med mamma!! Ska bli såå mysigt!!

Gonatt allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

TACK älskade familjen Stehnson! Ni är bara bäst!!!

<3

2011-03-10 @ 19:10:14
URL: http://altessonkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0