Blääää

Då var det tisdag och regnet bara öser ned =( TRÅKIGT! Tänka sig att jag hade ju tänkt att jag skulle ut och gå när jag lämnat Ellioth... Och jag måste ju och gå en snabbis med Zelman i vilket fall... Ut med vagn och mig =/ Blääää! Tycker inte att det är roligt!

Igår när jag tog kvälls snabbisen med Zelma så sprang jag... långt! Eller långt för mig, halva Kallevarvet orkade jag!! Kände mig påå topp tills jag stannat! Då var jag megaanådd... eller egentligen inte men jag lät som en dåre när jag andades! Det pep och häste och jag hostade och slemmade igen.... Gjorde liksom ont i halsen och i bröstet =/ En mycket konstig känsla som jag inte upplevt innan... Det tog mycket låång tid innan det släppte men nu e jag som vanligt igen =)

Idag är det viktväktarvägning... Kan verkligen inte påstå att jag har någon vidare lust att åka in idag egentligen... Eller jag vet att det kommer att vara ett plus påvågen =/ Har inte haft den rätta motivationen alls... Känns som om vi redan är på semester... Jag har ju besämt mig för att skita i viktväktarna på Malloca ch det är nog därför... Åt alldeles föör mycket i helgen och smååt lite underveckan som gått... Dessutom fick jag mens.. =/ inte mycket så... Jag har ju inte fått tillbaka den innan efter Lovis! Men nu så... Humöret kom på ett kick tillbaka i alla fall... Ätbegäret oxå ! En mycket knepig företelse det där! Konstigt hur man bara funkar så! Så jag VET att det kommer att bli ett plus... Det är u egentligen bara att ta det och sen åka på semester och efter den så är det järnet som gäller! Ta tag i sitt liv igen... Det är ju det det hela handlar om, det kommer frestelser genom hela livet och detär ju vid större tillfällen vi får unna oss, för att sköta os däremellan! Eller hur! Just nu har jag bara inte fixat det där med däremellen =(

Nehe nu kanske man skulle ixa lite frukost till mina troll....Sen lämna min prins på förskolan och gå ett varv med hund och höna! Ni får ha en bra dag så får vi väl se hur brea den här blir... ja ja vet en aning negativ bara... Men det går över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0