God dagens =)

Soliga söndag!
Underbart att vakna till solens varma strålar! Min lilla höna väkte mig med ett leende imorses när hon klättrade runt i sängen =) Kan ju inte bli bättre! Ska dock byta persienn i vårt sovrum... det blir ju jätte ljust på morgonen! Solen går upp på den sidan så jag kan ju bara tänka mig hur det blir på sommaren! Hm...

Blev en liten sovmorgon idag, jag och Lovis brukar ligga kvar i sängen och tryna så länge det bara går... i alla fall till 8! Det är ju inte illa det! Ellioth coh Roger var uppe med tuppen som vanligt =) Lite mys i soffan hann vi med innan frukosten kallade. Sen en snabb promenad runt strängen med Zelma. Riktigt skönt men hua va blåsigt det var på sina ställen! Men så fort man kom i lä så var det riktigt skönt!!

Nu är gubben iväg på en tur med svärfar =) Två tomtar =) Hade planerat att fixa lite lunch tills han kommer tillbaka för att kunna åka in och hälsa min farmor! Det var alldeles föör länge sen så en tur in till henne innan vi ska hämta mamma och pappa vid tåget! Full rule kan man ju säga för det tar liksom inte slut där heller... En tur om Tvååker och Jörgen & Mari hade vi på planerna oxå... Hm... Nåja det ska nog gå ihop sig idag med , det brukar det ju göra =)

En härlig söndag med familjen!! Ha enn fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0