Lördag...

God förmiddag på er!

Då var det lördag igen, tänka sig vad tiden bara flyger iväg! Hua det känns som om jag snart ska börja jobba... Den 17 augusti börjar jag =) Då är barnen inskolade och klara och man kommer in i "vanliga" vanor och rutiner... inns en viss charm i det med... man lär sig att uppskatta vardag och helg och njuta av livet på ett annat sätt! Var tid har ju sin tjusning! Egentligen mår man ju ganska bra av rutiner... Låter nästan som om jag försökaer övertala mig ... ha ha ha! Ja lite åt det hållet kanske!

Har vart ute på en egen runda idag, utan kids =) Det var ljuvligt! Jag orkade springa vissa sträckor... Zelma är lite på eftershälken...Hor orkar inte riktitg hänga med... men jag lovar att det kommer ta tid innan jag kommer att orka springa längre änb typ 200 meter i stöten! Jag har verkligen fattat vilken enorm prestation det ligger bakom alla som springer.... Det är grymt jobbigt! Men katten vad roligt när man orkar lite... lite mer!

Nå vad händer och fötter idag då?? Tänkte att jag skulle stryka lite, tvätta lite, damsuga lite... Sen är typ denna dagen slut. Ska på tjejfest ikväll hos Carro =) Ska bli roligt! Ska köra så det blir en dag imorgon oxå! Tänkte att jag får ju unna mig nästa vecka jag... och typ två veckor fram =) Hi hi! Roger e iväg med Henrik och skulle hämta lite skit någonstans =) Han var urtrött idag! Denna veckan har verkligen tagit ut sin rätt på honom! På mig med så det lär ju inte bli assent för min del =( En mygga eller något as har bitit mig i ögat oxå igår! Kliar, svider, gör asaont! Inget roligt alls... Det var alldeles rött och svullet nu på morgonen =( Hoppas att det inte blir värre!

Nehe nu ska jag ta tag i min kinkiga dotter... Hon börjar bli lite trött så en förmiddagslur kanske =) Så blir hon på bra humör igen! Ha en bra dag alla mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0