Morsdag!!

Ah vilken underbar morsdag vio haft!! har varldens basta barn jag!!

Blev vakt idag av min prins som grattade mig pa morsdagen =) Lilla underbara Nisse!! Frukost ute pa terassen... Sen bar det av ner till plajjan! Vi har legat pa stranden och myst hela dagen sen bar det av hem for lite foderintag innan vi tog en eftermiddags napp =) Det ar viktigt nar man e pa semsterer =) Man behover liksom ladda batterierna infor kvallen efter all sol!

Nu ska det hoppas in i en dusch och tas pa rena klader innan vi ska ut och ata middag! Mamma har valt att ga till Pizza Hut idag! Det ska bli saa mumsigt! Det var varlden godaste pizzor vi at forra gangen och varldens dyraste med men idag pa morsdag far man unna sig det!! Sdean far man ata glass med jordgubbar!

Ah va tiden tar slut snabbt!! Ha en mycket trevlig kvall alla mina hjartan!! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0