Sol sol & sol

Japp da har vi vart har i 4 dagar =) Det kanns sa skont och avkopplande och man tar verkligen dagen som den kommer! Det e alldeles precis vad vi behover! Det har vart en tuff tid som ligger bakom oss och nu blickar vi framat! Ny mojligheter! Nytt jobb for Rogers del... kanske!! Holler alla tummar och tar!

Idag stannade jag och mamma kvar pa plajjan nar resten vandrade hem! Vi var icke nojda =) Skont att bara ligga kvar ensammna en stund, utan kids och gubbar =) Lite tjejsnack och MYS!! Det e skont for ingen utom Alvin har brannt sig och hans har overgatt i BRUNT!! Ah han har sant pihment den... som sin far och som sina smasyskon!!! Hogstafaktorn och BRUNA!!! Pepperkakor!! Jag... Nepp inte alls mycket!! AVIS!! Japp! Men jag har ju 10 dagar till att sola pa och bli sketabrun! Eller hur!!

Shit vad tiden rusar pa nar man sitter vid datorn... 30 minuter e inte laaang tid alls!! Min e snart sllut! Det kostar 1 euro i kvarten...

Strax blir det duchen och smorja in sig och pa med rena klader!! En strid med Ellioth som INTE vill ducha... Jobbigt det later som om han dar varje gang! Sen ska vi ut pa stan! Middag pa en mysig pub kanske! Sen papegogshow!! Ska bli spannande!!

Ha det bast allihopa!! KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som att ni har det helt fantastiskt! :-)

2011-05-24 @ 18:43:57
Postat av: Jeanette

Jag tror nog allt att du med är en pepparkaka när ni kommer hem! :)

2011-05-25 @ 20:37:01
URL: http://altessonkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0