Tankar...

Jag trodde aldrig att det skulle gå så här låångt! Att någon annan människa gör detta valet åt en... Idag har jag lösenordsskyddat min blogg... Inte för att jag vill det men för att jag är så illa tvungen! Det finns människor i min omgivning som har välsdans ont av mig och min familj!! Det gör verkligen ont i mitt hjärta att det ska bråkas på detta viset och att det ska gå ut över min underbara man och barn!! Jag vet inte ens var jag ska börja i den här soppan... Om det ens går, känns som m jag ältar och ältar hela tiden och det går bara runt runt runt! 



..... såå många tankar och känslor som snurrar runt i kroppen på mig!! Det gör såå ont i hjärtat.....




Kommentarer
Postat av: Carro

Åhhh gumman !

Du är bäst !

Puss å kram på dig

2011-05-19 @ 08:04:31
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com
Postat av: Jessica

Usch, vad tråkigt att höra att ni har det jobbigt. :-( Hoppas att ni får en underbar och lugn semester nu, med massa sol och bad. Kramar på er!

2011-05-20 @ 07:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0