1:a advent

Då var det första ljuset tänt!

Fy vilket regn & rusk det är idag! Var bara ute en snabb vända runt brandstationen tidgare med Zelma men jag vet ju att det måste bli en vända till innan man kan andas ut... Det lär inte blåsa mindre heller för Berit e tydligen på väg... "Berit" ja de kan ju döpa dessa stormar! Vi får väl se hur natten blir, det e väl bara att förbereda sig på det värsta... fyra stycken i sängen och levande ljus =)

Ljusen kommer att brinna på Lomvägen och har gjort hela dagen ♥ Älskar advent, det är en tid i förhoppning och förväntan om julen som är i antågande! Det är mys det!

I år fann jag ny insperitation för att göra en ny advetsstake. När vi var i Göteborg fann jag lite nya dekorationer =)



    

Jag är mer än nöjd!

Kanske skulle man ta tag i lite fler projekt denna dag??? Det e ju liksom bara att ta tag i dem =) Då e ju halva saken gjord!!

Maken ska iväg och spana in en nya bil med en kompis... Jag e hemma med våra små troll så det e ju inget som hindrar =))

Nåja ha en riktigt mysig advent! Här kommer det att bli en kopp rykande varm glögg med mandel...

Kommentarer
Postat av: Carro

Åhh vad fint !!

Kram !

2011-11-27 @ 14:51:16
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com
Postat av: Cissi

Tack!!

Ja det blev verkligen jätte fint =)



Kan säga att nu e det levande ljus överall här hemma! MYS!!

Ha det bäst! Kram

2011-11-27 @ 17:46:18
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0