Alla vi barn i Bullerbyn

Idag har vi inte gjort allt för många knop... Vi vaknade ganska tidigt så det bidde frukost tidigt =/ Men natten har vart ganska bra trotts allt =) Loppan har sovit inne hos oss och Ellioth har sovit hela natten i sin säng utan att hosta allt för mycket! Hostemeducin e bra!!

Nu päser vi till "Alla vi barn i Bullerbyn"...



De älskar alla Astrid Lindgrens filmer och de går varma här på Lomvägen =) Tur att mamman oxå tycker om de filmerna!! Jag kan titta på den om och omigen =)



Mina små underverk ligger i varsin sackosäck och tittar... De är det ny favoritstället... Båda rusar in till Alvins rum och hämtar varsin! Och när man ser hur gottigt de har så förstår man ju =)



Min lilla Loppa har nu bytat nappar, till nam... Mycket godare tycker hon och billigare för mamman =) Sen har hon nu fått en ny komis som ska följa med överallt!! KRÅKAN!! Det e inte lätt att vara småsjuka... de kommer så mycket olater då, fast det tycker mamman och pappan att de kan få ;)



Kacka heter den =) Lovis har döpt den alldels själv =)



Min lilla Nisse slappar gottigt med snuttefiltar och Peppagojjan opch hunden =) Lilla sötisen ♥



Det e grått väder idag med =( Inget roligt alls... Vi drar ut på morgonpromenaden... Zelman  ligger gott i soffan, hon har ätit frukost men sen kurar hon i hop sig igen...



Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0