Den röda faran e min!

Då var det klart =) Passaten e min =)

Vi skrev pappren idag så nu e det bara att vänta på att den ska bli klar! Den ska få en motorvärmare insatt, nya vinterhjul och de ska rekonda den!! Kanske får vi hämta den på fredag! Då lämnas volvon in för försäljning så i veckan ska det plockas ut våra saker och letas upp reg-bevis mm. Bytas till vinterhjulen på den med så allt e klart!

Känns förbannat bra faktiskt!

Jag tog med mig Nett & Vilja upp för att skriva pappren och få lite sällskap, kvalitetstid =) Hur mysigt som helst! Snälla Janice hade sjukling nummer ett hemma... Han hostar lungorna ur sig just nu =( Usch va det gör ont i mammahjärtat att höra honom! Ute blir det värre tyckte Janice idag så de var inne och bakade kladdkaemuffins =) Till Ellioths lycka! Vi ska vara hemma imorogn med så får vi se i natt hur vi gör på torsdag... Håller alla tummar och tår för att vi ska kunna jobba på torsdag... Lovis e mycket bättre men hon e snorig till tusen...

Har vart en mycket bra dag i dag faktiskt och håller alla tummar och tår för att natten också ska bli så bra som möjligt! Ellioth är proppad med bricanyl och nässpray och loppan e sprayad hon med =) Så vi får väl se... Min utarbetade man har gått och lagt sig och han knapps lägga huvudet på kudden innan han somna <3 Hoppas att han får sova inatt för han skulle hämta John imorogn halv 5... i Åsa =( Stackars älsklingen!!!

Lovis somnade i bilen innan så hon e INTE trött!! Men natti natti allisammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0