Det gula varuhuset...

En tur till Gekås har det blivit i eftermiddag med min mamma! Hon ville ha lite hjälp med att inhandla lite julklappar till kidsen! Vi hittade en del i alla fall och det känns faktiskt bra =)

Vi ligger ganska bra till själva oxå med julklappsinhandlandet! Det kommer att bli en tur till det gula varuhuset en gång till när vi fått nästa lön för att kompettera en del... Fast jag har läget under kontroll och vet vad jag ska köpa... Vill inte köpa en massa skit bara för köpandets skull, det känns inte oms att man har råd med... Ne jag e ganska nöjd med min lista =)

Nu slappas det i soffan med kaffe och gubben ♥ Vi inväntar grabben som strax kommer hem från Tofta.

Sen blir det makaronikokning till lunchen i morgon för att inte tala om sängstupning! E dödstrött och jag förbereder mig inför en natt med krupphosta... Ellioth hostar väldigt och var lite blek om nosen så vi får se hur det blir!

Hej svejs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0