Innelåst =(

Min stackars lilla Lovis!!
Fy det var en eftermiddag som vi sent kommer att glömma på Lomvägen!
Jag passar Vilja och sitter med henne i soffan och Lovis leker i köket... tror jag...

Ett, två, tre så är situationen helt annan... Lovis har låst in sig på lilla toaletten...
Hur fan får man upp en dörr som knoppen åkt in på??

Till en början e hon lugn men det dröjjer inte jäätte länge innan hon vill ut!!
Bankar och gråter...
Åh va ont det gör i mammahjärtat!

Ringer Roger för att höra hur jag ska göra...
Funkar inte...
Jag försöker med allt möjligt och sen ringer jag Derome och Maggan...

Medans vi väntar hinner viu sjunga alla barnsånger som finns...
Hinner gråta en skvätt, springa till grannen för hjälp...
Men hon har inte heller något som funkar...
När jag springer från köket ser jag en sax... Värt ett försök i alla fall!!

Jag bänder och vrider allt va jag va värd och får till slut upp dörren!!!
 Där inne står en rödgråten livrädd liten tjeja i svartet!!

Mammas lilla Loppa!!

Maggan kom i alla fall och monterade ner låset på lilla toaletten! På stora sticker knoppen ut i alla fall...

Fy va jag skakade i mina ben och fy vilket hemskt dåligt samvete... Men det gick ju bra i alla fall ♥Stackars lilla Lovis var instängd i en halvtimme inne på en svart toalett... Snacka om hemsk upplevelse!!

Nu har vi vart ute och gått med Nett & Vilja runt strängen och det var mycket skönt!!
Lovis sov som en sten hela vägen och det behövde hon nog efter den här dagen!

Mörkret kommer fort nu så det e ganska skönt att tändla lite ljus och se på Rasmus på Luffen!! Ska ge Ellioth lite hosmeducin nu för hans hosta satte fart till 100 % och lite alvedon till en febrig liten tjeja...

Hoppas att min man inte kommer hem alltför sent idag så man kan mysa vidare i soffan ♥
Ha en trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0