Julklappsinköp...

De flesta klapparna är inhandlade =) Känns hur himla bra som helst!! Det är ett par kvar men vi vet på ett ungifär vad det e som fattas!

Jag tror inte att det hänt någonsin tidigare att vi nästan vart klara innan decembers början... Jippi, det tar sig!

Idag har jag vart med mamma på en mamma & dotter turne, med lunch ute, fika ute och en massa shoppande =) Mycket tittandes oxå... Ibland måste man ju säga att man önskar att man hade en si sådär miljonen på kontot som endast var tilltänkt att slösa =) Sorry, där vaknade vi... Man blir inte rik på att vara förskollärare...

Ikväll åkte vi in och köpte lite rev och potatissallad och ut till mamma & pappa! Det blev ju jätte mysigt!

Nu sitter vi med två trötta barn i soffan och gosar och väntar på att Lovis pyjamas ska torka i tumlaren... Så oruttinerade var vi att inte ha en tvättad till henne... Men det ska ju hända här oxå! Om en liten stund!! Jag kan löva att så fort vi fått på henne en ren & torr pyjamas så blir det en välling på det och sen i säng =) Då en liten stund själv utan knufflandes barn i soffaan... Njutandes av LUGNET!! Sen kan jag med gott samvete gå och lägga mig och sova, i minst 500 km/h! Det tar på en att gå och handla, man är inte ensam heller... Jag, mamma och mins halva jordklotet på samma lilla fläck och alla armbågar sig fram till just samma sak! Djungelns lag kallas det! Det blev inte allt på listan och inte alla affärer heller, liten abrovinch =)

Ni rädda en liten lessen höna från en knufflandes bror... Sov sött och dröm fina drömmar!! Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0