Julkorten...

Mamman hade stora förväntningar på årets julkort... Men det är baske mig inte lätt att ta kort på två små tomtenissar och tro att de ska bli bra båda två samtidigt!!

Åh... nu ska jag roa mig med att kolla igenom dem och kassera de värsta och se om det var något som går att använda som julkort... Det finns det säkert men mamman blir liite trött på köttbullar i öronen och flams och trams... Men med lite klubba att locka med så gick det lite bättre =)) Mutning =)) Japp det kan man pyssla med ibland =)

Nu sitter de nöja i en sackosäck och äter på sina klubbor och kollar på Emil i Lönneberga!!




Ett smakprov =)




Ja så här såg flertalet av korten ut ♥ Mina små troll...

Nu blir det middagslagning... Hm undrar vad man skulle hitta på... Jag har idetorka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0