Kingston 2 år =)

Hade en liten Loppa som vaknade mitt i natten, halv 6!!!
Det borde va förbjudet en lördagsmorgon!!!
Men jag kände mig ganska utvilad... kan kanske bero på att vi gick och la oss kvart över 9 igår!!!
32 år och leva som en pensionär... eller är det just såhär det e under småbarnsåren?

Vi var bjudna på barnkalas på Lekstugan men jag kan inte påstå att jag kände för det till en början...
Lite pirrigt var det ju såklart! Det e 15 år sedan jag och Clarita träffades... Vi känner ju inte varandra längre?!
Men det e min släkt och det e dags att ta vara på den, vi e inte så många!
Jag och Clarita är tredjemän (hennes pappa Stefan och min mamma e kusiner), vi umgikt mycket som barn och sen gled man ifrån varandra... Har levt två totalt olika liv...

Vi åkte ner till Karlssons och inhandlade en present till Kingston och en blomma till Clarita! Det var ju inte bara en liten 2-åring vi skulle fira... Clarita blev 30 år idag med =)
Hem igen och sen var det middagsdax, dusch och påklädning för att sedan fara in till stan.. Det blev ett stop i Lindberga för att lämna Alvin innan vi var i stan.

Det e ingen vanlig dag för det e Kingstons födelsedag =) Hurra hurra hurra HURRAAAA!!!

HAde en miniman som INTE ville till någon lekstuga, där fanns en STOR pirat som han minsan inte ville träffa... Men vi sa att han jobbade inte lördagar och som tur var kom han inte =) Ibland ska man ha tur!



Här har vi den söte lille födelsedagspiraten som sitter och vaktar skatten =)




Hela gänget smaskandes på korv med bröd!




Kingston testar sin nya traktor!




Två små....




HALLÅÅÅÅ!!





TITTUT!!!




Weiii, det går fort att åka i rutchkanorna =)




Ellioth har hittat en spännande tavla =)




Clarita & hennes lille Kingston!!

Tack för en oerhört roligt eftermiddag!!


Vi var otroligt trötta när vi skulle åka hem, det var ju inte bara Loppan & Ellioth som sprang om vi säger så =)
Det blev en tur om Kvantum och hicorymarinerade revben & potatissallad till kvällsmat! Mumsfillibabba!!

För att inte hamna på soffan traskade vi bort till 6:an för en kaffe innan "Så mycket bättre" började...
Men vi vart dödströtta och behövde traska hem och vi hade två godisugna barn som dök neri godisskålen innan det blev pyjmasdax och sängen!!

Det var inte svårt att få dem i säng och jag måste nog erkänna att jag är uppe på övertid så det visslar om det!
Det ska bli otroligt gott att lägga sig och jag hoppas att det blir lite sovmorogn i morogn, i alla fall till halv 7...
Sen bär det av till Klitterbadet imorgon för att mysa med farden i det här huset <3 Sen åker vi hem till min pappa och äter farsdag-middag!!
Kan ju inte bli en bättre helg!!

Ska tilläggas att min man sover djupt bredvid mig i soffan så jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag mer än gärna vill smyga ner i sängen, dra täcket högt över öronen och slumra ända tills imorgon!!
Hörde idag att det var ju mors natt.... Då får man ju välja att man vill sova, eller?? Och fars dag imorogn =) Då får han välja =))


Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0