Mitten på veckan...

...onsdag, lillördag... Skönt att det är mitten av veckan och bara två dagar kvar till helg =) Lääängtar!

Är dödstrött och skulle gärna gått och lagt mig klockan 7 med barnen... E ju inte jätte roligt precis!! Det e ju kvällarna man e ledig och ska ha såå mycket energi att grejja hemma, gå på promenader mm. Jag hamnar i soffan med mina troll till sjukhuset =) Ellioth älskar det programmet så det har blivit lite obligatoriskt =) Sen slocknar de en efter en och åh va skönt det hade vart att lämna in handduken själv oxå! Men jag höll mig, drog ut Zelman och gick längs Kullavägen under gatbelysningen! Har ingen lust att ge mig ut på småvägar mitt i svartet, e alldels föör mörkrädd för det =( Men Zelman fick gjort det hon slulle och nu har hon krupit upp under husses filt!

Imorgon är det en kort dag! SKönt tycker jag, hade dock vart ännu bättreom jag sluppit det jag ska in och göra... Ctg- prov på mördravården! Usch va jag ogillar att vika upp bena och hamna i den himla stolen... Men ett nödvändigt ont! Banrnen ska vara med goa Janice så de slipper att åka med mamman!! Tur för mamman!!

Veckorna fullständigt flyger fram och det känns inte riktigt som om man hinner med! Det e bara tre veckor kvar sen är det 1:a Advent! Åh va mysigt det ska bli, ser jätte mycket fram mot det! Älskar alla ljus och röda gardiner!!Det mesta e förberett och färdigt inför Advent! På jobbet sjunger vi julsånger för fulla muggar, hemma planeras det inför Lucia. Mycket som ska inhandlas, julklappar som ska köpas och slås in!

Advetskalendern till Lovis e klar, nu ska det fållas och slås in 48 paket till mina älsklingar! De flesta e nog inhandlade... Lite till Ellioth kvar tror jag... Tycker att det är såå mysigt! Jag blir som barn på julafton jag med och går och planerar och funderar för att det ska bli så bra som möjligt =)
Bilder kommer innom kort =)


Svammel =)

Ha en trevlig kväll på er! Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0