Så mycket bättre

Åh va jag gillar "Så mycket bättree" =) Den här omgången tycker jag att det var mycket ba atrister emd =) Ja jag vet jag är en obotlig Tomas Ledin faan!! Men Eva Dalgren och Lena Philipsson tillhör oxå min tonårstid! Man blir lite nostalgisk och man känner musiken, den talar liksom till en...

Ibland så saknar jag musiken ganska mycket i mitt liv... Förr spelade jag otroligt mycket musik 24 timmar om dygnet... Nu är det mycket sällan som jag sätter på en skiva! Oftast när jag ska städa elelr laga mat och när jag är själv... Då kan man leva sig in i musiken, spela hur högt som helst =) UNDDERBART! Ibland är jag faktiskt bara Cissi och vill då njuta av det =)

Våra små troll har lämnat i lappen ikväll och jag har precis burit in den och stoppat om dem i sängen. De sussar gottigt och det är ett speciellt lugn när man lägger dem i sina sängar, pussar dem på pannan och llägger om deras täcke. Mina små hjärtan! Lovis osm nar varje kväll imin famn i soffan och det är såå underbart att denna lilla varma varlese somnar lugnt och stillla hos sin mamma!

Vår lille gosse somnade gott på sin pappas arm brevid honom i soffan och det är såå skönt att se dem tillsammans! Man blir så varm i hjärtat! Ellioth har inte alltis haft det så lätt att somna, hans första 2 år körde jag honom i vagen och det kunde ta såå låång tid! Ibland körde vi fram och tillbaka i flera timmar! Min llille gosse!
Sen hände det något! Jag la honom i sängen och sa att jag bara skulle gå på toa... Oj va det kan ta lååång tid att gå på toa =) När jag tassade tillbaka sov han =)) Vi gjorde det om om om igen! Sen funkade det hur bra som helst! Han älskar att ligga i sin säng och lyssna på sagoband <3 Häftigt att se hans utveckling, nu är han en mycket tryggare liten kille även om han fortfarande e mycket osäker & blyg =)

Nu sover min man på soffan =) Han slocknade ungifär samtidigt som Ellioth =) Men jag ska inte säga så mycket för han ska gå upp 5 imorgoon för att åka ut till Vär och jibba ett par timmar! Sen blir det frukost innan vi drara in till simhallen! Söndags mys på hög nivå! Efter badet blir det middag hemma och hämta upp Alvin för att på eftermiddagen köra till Onsala och se Alvin spela innebandy! Det ska lbi såå roligt!! Det har hänt så mycket med killarna och laget så det slka bli spännande! Ikväll sover Jesper och Felix över =) Det sitter som tre hökar vid varsin dator inne på Alvin lille rum =) Imorgon blir det minsan ingen sovmorogn heller =) Kyrkan startar klockan 10! Oj oj oj !!

Ne nu blir det thriller på 4:an... Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0