Tacos...

En låång dag på jobbet har det vart men jag har fått gjort jätte mycket så det känns mycket bra! Det känns i mammahjärtat att behöva lämna sina små troll halv 7 till 5 en fredag... Det e inte jätte roligt att ha dem såå länge på förskolan även om jag vet att de har det hur bra som helst på sin förskola!

När jag hämtade dem hade Ellioth önskemål om middagen... Tacos! Mamman e inte särskillt svårövertalad på den punkten faktiskt så när vi väl kom från Solkulla bar det av till Eklöws för att inhandla det som behövdes till middagen! Två snälla men trötta barn och en trött mamma kanske inte e den allra bästa kominationen men jag måste säga att det gick mycket bra att handla trott allt!!

Väl hemma på Lomvägen var det bara att pacla in varorna, ge hunden mat ovh ge oss ut på en promenad med henne! Måste säga att jag känner mig mycket nöjd med eftermifddagen =) Emil åkte på tv:n nu när vi kom in frysna och kalla och jag hamnade i soffan men gosig Lovis ♥ och en kopp kaffe! Inväntar min gubbe som snart kommer hem så ska han få värma sig i en varm dusch medans jag och barnen lagar ma!

Ha en trevlig fredagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0