Barnloppis

Hm idag hängde jag med Jen in en snabbis på barnloppisen =/ Ja det var en historia för sig... Herre gud va folk e GALNA!! Rev å och slet i kläderna för att få tag i det bästa... JA jag vet inte vad jag ska säga, hittade ingenting... Mycket av kläderna var urtvättade och håliga och jag fattar inte hur de kan tro att folk vill köpa de??? Det fanns säkert fynd oxå såklart men med en Loppa på armen som inte vart helt 100, megavarmt inne och fullt med folk det hjälpte inte till till att fynda =)

Ne jag håller med Camilla som jag träffade, att det e inte superdyrt på Gekås heller =) Jag hittade två sett med fina kläder till Ellioth sist för 250 kr och det går inte att klaga på det heller =))

Har hamnat framför Pippi Långstrump med mina barn nu och inväntar min gubbe som e ute och köör buss med Kenneth =) Vi får väl se när han hittar hem =) Imorgon kanske?? Men vi sitter inte i sjön heller =)) Inväntar ostbågeskålen som ska hällas upp till fångarna på fortet =))

Lovis har feber, igen!! Inte mycket, strax under 38... Blir såå trött!! Men jag har nog världens underbaraste mamma som lovade att hon skulle stanna hemma med Lovis på åndag så jag kan gå och jobba ♥ Tack underbara du!! Min gubbe kan inte vara hemma så länge han e timanstäld, det blir lite krångligare så... Men å andra sidan så kanske hon e bra på måndag oxå! Det e bara tiden som kan utvisa det...

Vällingen e uppdrucken och hon var såå nära att somna men nehe hon gick liksom in i andra andning så nu e vi piggelina igen =/ Konstig unge =)

Imorgon kommer mamma och pappa ut och hälsar på och leker med barna medans jag ska plugga inför utvecklingsgruppen... Var lite att läsa så det e la bäst att göra sin läxa =))

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0