Blåsig promenad =)

Idag har det vart fulle ös hela dagen =) Lämningen den här dagen gick utan anmärkning =) Kändes skönt i mammahjärtat!! Vi går upp bra mycket tidigare på morronarna och det får allat att funka =) YES!!

I eftermiddag fick jag ett mycket trevlig telefonsamtal av Jen som undrade om vi var hemma =) Det blev en mycket blåsig promenad runt strängen med barn och hundar sen en god varm kopp kaffe med varma kanelbullar till =) Det var absolut inte läbbit för en pmsstinn fruga =)  Känns ärligt talat som om jag skulle kunna äta en hel häst som var gjord av något brunt, mjölkigt chokoladigt =)) Det bidde mycket mysigt tjejsnack i köket idag!! Det böehöver en tyngt arbetande mamma =) Tack för en mysig eftermiddag!! 

Har haft en kort dag på jobbet och det var skönt för jag fattar inte hur trött man kan vara... Gick och la mig supertidigt igår och jag måste nog säga att risken för en tidig kväll i kväll är stooor =( Har en snabb promenad kvar att ta ut Zelman på men hoppas grymt mycket på att pappan i familjen tar henne så ska jag dyka  ner i Islam och förhöra Alvin på det provet =)

Det blev rester från gårdagen till middag och det var inte illa alls! Skönt att slippa hitta på något att ställa sig med idag! Orkar inte och det känns väldans skönt att barnen sover efter en snabbedusch =) Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0