Feber som inte ger sig =(

Åh hemma IGEN och vabbar =( Det e inget roligt att ha sjuka barn och sen känna sig sjuk själv oxå! Suck...

Nu blir det Ibumentin och soffan med en Emil film tror jag! Underbara Janice har passat Lovis idag såp jag kunde avsluta min students praktik... Känner stor press att man måste räcka till på alla brädder =( Men jag fick löst det till det allra bästa denna vecka och nu håller vi alla tummar och tår för att Lovis ska bli bra!  Jag klarar mig på alvedon och kaffe ♥

Väntar på att Roger ska komma hem från tandläkaren och då blir det middag =) Magen börjar kurra fast man fick snaskat på lite glass efter att Lovis vart så duktig hos doktorn! Då får man allt ha en liten muta =)

Ha det bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Känns som att detta tråkiga med snuva o förkylning inte ger med sig här heller :( men så är det väl. Höst och dagis=sjuk...

Fin bloggen blev o lite lättare att läsa liksom med ljust! :) Kram o krya på er!

2011-10-10 @ 20:45:41
URL: http://hammarqvist.blogspot.com
Postat av: Cissi

Tackar, ja jag tror att jag tycker om den med =) egentligen hade jag velat haft en annan... Har liskom inte fått tummen ur att leta fram kort osv... Ne nu kaffe =) Ha det bäst!!

2011-10-11 @ 14:30:35
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0