Förskylning & kruphosta...

Aj aj va det skär i mammahjärtat... Vaknade inatt av att Ellioth fick kruphosta =( Usch och fy va jobbigt! Han får sån panik och då får ha ju ingen luft alls... Stackars mammas hjäta!
Tur att vi hade meducin hemma så det var ju bara att ge på en gång och sen försöka få hoonom att slappna av... Roger fick med komma upp och ssen vakna ju den andra sjuklingen samtidigt... Oj oj mitt i natten... Då e man inte häftig, men det funkar i alla fall! När det värsta lagt sig tassade pappan och la sig och jag och Ellioth kröp ner i soffan och kollade på Emil!!

Tur att man har ett par att välja mellan i alla fall men jag lövar att det får bli en ny till julklapp så man får se på något annat!!

Jaha idag blir en lugn dag vid tv:n och bara kurera barn... I eftermiddag kommer Janice och passar dem medans jag och Roger åker upp till Kinna för att se den röda faran =) Ska bli spännande!!

Blev ingen Bäck för mig igår dör jag kröp i kojjen med en hiskelig magont =( Klockan 9!!! Men det var nog tur eftersom man vart uppe i natt så!

Fortsättning följer...

Hejs svejs så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0