God morgon världen =)

Jaha godmorgon på er!
Då var man upp med tuppen idag med, bara en dag kvar och sen är det helg =)

Igår var det möte på jobbet... Ett något märkligt möte, vi fick gjort det mesta vi skulle =) Olivbröd till kaffet och det var ju inte läbbigt!

Jag provade jacka så idag mejlar jag stl till Göran =) Det händer grejjer på jobbet minsann =))

Trött som en gris var jag när jag kom hem och då var det till att förhöra Alvin på proven... Såg ju inte särskillt ljust ut till en början... Jag har vart inne typ 500 ggr under veckan och vist har han pluggat men jag vet inte hur mycket som gått in när man lyssnar på musik samtidigt osv... Nu betsämde vi att man sitter i köket och pluggar och utan musik. I alla fall när det e prov! Men tillslut satt det riktigt bra =) Lycka till idag!

Nu ska här lämnas kids... Sen jobb!! I eftermiddag blir det stan med alla barnen!!
Ha en braig dag mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0