Kanelbullens dag, dagen efter =)

Haft en mycket bra dag på jobbet idag, det e roligt att vara vfulärare!! Vist det ställer ju lite högre krav på mig och det tycker jag e roligt!! Vi har mycket diskussioner och det krävs at man tänker till =) Det har vart en fullspäckad vecka med mycket saker och den e inte slut ännu... Imorogn blir det fotografering både på jobbet och på Solkulla... Får nog gå upp 6 i morgon bitti =) Hm... undrar hur det ska gå till... Undra vad man ska ha på sig?? Shit kom nu på en massa som jag ska ha med mig imorgon!! Skulle ju vart uppe på vinden med... eller om det ligger i en garderob!! HJÄLP... 1 timme till på detta dygnet hade vart bra!!

Idag har det bakats på Lomvägen =) När jag hämtade mins kids efter förskolan åkte vi hem för att hämta plånboken och sen vidare till Eklöws. Blev bara såå sugen på att baka bullar och barnen var ju inte sena att hänga på =) Bara Ellioth fick trycka på knappen så e det nemas problemas!

Kanongoda blev de med så det var ju inte svårt att äta ett par efter middag =) Familjen Altesson - Kling kom förbi mitt i mitt kaos =) Som vanligt när jag ska hitta på något så e det allt på en gång =/ Aj aj aj men det blev mycket bra tillslut i allafall =) Det va mysigt med lite kaffegäster och tjöt!!  Nu ska man bara baxa in dem i frysen... Hm kan bli smärre problem!!

Efter att fåttt två barn duschade och i pyjamasarna så slappade vi i soffan tills de somnat.  Då satt det en liten hårig byracka och glodde på mig =) Japps vi ska ut och så bidde det =) Har vart på en låångrunda med en kollagea till mig ikväll! Det var riktigt skönt fast jag tog på mig alldeles föör mycket kläder och bidde jätte varm... Man lär sig aldrig!!

Nehe nu ska jag ta och packa ihop mig och ner i bingen för att orka med morgondagen... Hoppas på att man får vilan imorogn =) Kan behövas inför LEDIN!!!! Lääängtar!!!

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0