YES!!

Fan va gött =)) Nu e jag glader!! Minus 1,7 kg och jag har inte vart där på evigheter känns det som! Känns mycket bra att vara på G igen och få lite bekräftelse på att man faktiskt gör rätt =) Även om man slarvar lite och räknar lite dåligt ivland, äter kanske lite många 7:or på kolhudrater =( Men dete e ju såå gott jue =)

Har en miniman som somnat dödstrött, undrar ifall han med håller på att bli förskyld?? Min lilla sessa har fått alvedon efter att jag tog tempern på henne nu när hon fick pyjamasen... 39,6 grade var det =( Åh mammas lilla!! Men nu e hon lite mer på G!! Nu sorterar hon våra dvd, plockar ur och plockar i och leker =) E härligt att se henne på G!

Nu blir det soffläge och förhoppning att det finns mindre hönor som kan somna...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men lilla loppan! =( Kan undra när det ska ge sig för henne. Börjar bli många dagar nu... Ge henne en krya-på-sig-kram från bästa Nett. <3

2011-10-11 @ 21:54:29
URL: http://altessonkling.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mmm och vi fortsätter som igår =( Den håller i sig!!! Märkligt tycker jag! Nu blir det frukost, alvedon så kanske vi piggar på oss! Kramis

2011-10-12 @ 08:17:48
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0