Det stormar i träden idag

Oj oj oj vad det blåser ute, vi höll nästan på att flyga av vägen jag och Zelma! Jag hade plander på att gå genom skogen borta vid hembyggdsgården men när vi kom upp dit vände vi... Då piskade regnet i ansiktet och träden höll på att lyfta! Nepp där ville jag INTE gå! Nu ville vi hem, Zelma stretade och var en bra bit före mig och hon gillade det INTE!

Det gick inget vidare på vägningen idag... Börjar bli lite trött på detta men jag tänker inte ge med mig! Nya tag igen! Det funkar bara inte att balla ur för min del! Nu e det inga fester, större planer på helgerna och det känns skönt! Nu får det bli min tid, att ge gärnet! Måste ge mig det!

Barnen sover och Roger kom precis in med en rykande kopp kaffe och det känns skönt nu när man e lite frusen efter promenaden! Han har tänt massa levande ljus så vi har mys! Snart börjar Idol!!

HA en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nya tag vännen! Jag vet att du kan! Tänk ut en belöning om -2kg och se till att ge dig den.Kanske den där klockan du vill ha? =)



Ja stackars lilla Zelma som måste ut i detta skitväder...



Massa styrkekramar från bästa Nett! <3

2011-09-14 @ 12:33:55
URL: http://altessonkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0