Fredagsmys

Underbra fredag! Haft en mycket trevlig kväll tillsammans med min man och mina småtroll! Det blev tacos till Ellioths önskan =)) Jag tog kyckling istället och det blev supergott! Ett par glas röd vin till maten och sen hade vi en övertrött tösabit, kvart över 7!! Hej kom och hjälp mig! Precis som sin bror, det var bara att fixa disken och sen sov hon kvart i 8! Det e bara så att det blir till att lägga vår höna vid kvart över 7 annars har vi henne vaken till evigheter!! Åh varför kan det inte finnas ett mellanting??

Har vart ute och gått efter maten, jag och Zelman! Hur gott som helst och skönt att ladda batterierna! Kom hem till nybryggtt kaffe och en kastrull med nypoppade popcorn ♥

Nu landade vi i tv-soffan framför "Grabben i graven bervid"... Ellioth har somnat som en stock så nu e det lugnt och skönt....

Ha en fortsatt trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0