Kräftskiva

God morgon på er!

Hm tja man mår väl som man förtjänar så här dagen efter en kräftskiva =/

Men vi hade mycket trevligt i alla fall med mycket god mat och härligt sällskap!

Tack mamma & pappa för en mycket trevlig kväll!!
















Roger e ute med vår doggidogg...
Snart bär det av mot församilinghemmet för att skriva in Alvin... Han ska ju läsa på för pprästen =)
Tycker att det är roligt att han vill det själv för det e trotts allt väldigt roligt och samtidigt viktigt tycker jag!
Det liksom hör till, inte bara att vet vad kristendommen betyder och står för men det e mycket annat oxå..

Här hemma blir det mycket lugn dag framför tv:n tror jag om jag får bestämma...
Fast mina barn tycker mycket óm att mysa i soffan och titta på film tillsammans ♥

Ha en bra dag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0