Lovis

Det har vart en vecka med vab igen =(
Vi hade en liten Lovis som började bli dålig i helgen. Hade verkligen ingen lust att ha vab denna veckan, det e ju såå typiskt när man har mycket på jobbet!!! Dessvärre blev det och jag låg på soffan hela söndagen så tillslut hade vi två med feber så då var ju saken avhjord liksom... Det blev vab!! Jag hade vämtat in i sista sekund att bestämma och försökte förtrtränga allt vad jag var värd att jag inte var bra.... 

På måndagen var det utbildningsdag med jobbet =( Åh jag behövdes där och mitt dåliga samvete kom fram...
På tisdagen skulle vi haft personalmöte på kvällen, en teknikkille skille kommit och inspirerat oss till att arbeta med teknik på vår förskola... Hade vart roligt såklart och nu känns det ju bra för de har bytat dag =)) Sen skulle jag haft medarbetarsamtal med Göran som dessutom e flyttat en gång... suck!

Men men idag onsdag så börjar min vfu-student =)) Hade ju vart såå himla kul att träffa henne men jag håller alla tummar och tår för att jag ska kunna gå och jobba imorogn, vi siktar på det!!

Det har annars inte vart en supervecka... Måndagskvällen fick vi tillbringa på akuten då Lovis gjorde en störtdykning från soffan rätt ner i soffbordet... Fick hörnet rätt in i pannan!!! Åh lilla hönan!! In och tejpa Lovis och tack och lov har det inte blivit någon hjärnskaning!!



Här e vår skadesessa

Idag verkar det faktiskt vara bra, ingen feber så långt ögat når, har kollat båda två för säkerhets skull =))

Håller alla tummar och tår!! Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Lilla sötisen! <3

Ja det var tur att det inte blev värre än vad det blev.

Vad gäller jobbet så går familjen först. Att man blir sjuk kan ingen hjälpa - bara att försöka gilla läget... även om det inte är lätt.

Kram kram <3

2011-09-28 @ 14:53:51
URL: http://altessonkling.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du e la föör go du =)) Ja familjen går först!! Idag om febern håller i sig blir det en ny tur till primären... Måste ha intyg från dag 8... Suck att det aldrig ska ta slut!! Kram kram

2011-10-02 @ 08:01:39
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0