Besiktningen = godkänd =)

Åh såå skönt!! Nu var det över och nu vet jag att man ok!
Har vart på besiktning och den blev godkänd =) UNDERBART!!

Hade Nett & Vilja med som passade en ebrig höna och det gick så bra så! Trotts en del väntan gick det bra och barnen var så snälla! Efteråt promenerade vi ner till stan genom påskbergsskogen... Minnena gick tillbaka när jag var lite och promenerade där med min farfar! Älskade att vara ute och gå med honom och på vintern åkte vi pulka, rakt in i ett träd =) Känns som om det vore igår ♥ 

Vi gick till Lilla Träslövs hembageri där det blev Danskt rågbröd inhandlat och ett annan surdegsbröd gjort på råg =) Ska bli spännande att pröva sen =)

                                                             

När jag var därinne blev det ett smakprov på macarons oxå! Har funderat på om de vart goda och om de smakar lika gottigt som de e fina att titta på =) Men måste faktiskt säga att jag blev lite besvikan... De var inte alls så goda...

                                                           

Blev en säterbulle med i påsen så jag & Nett delade en sån för att få lite förnyade krafter =)

Sen tog vi en tur om torget för att vända upp till sjukhuset & bilen ... Lovis hade sovit hela vägen ner ttll stan och nu fick jag väcka henne! Det märks att min höna inte e bra! Även om hon inte har skyhög feber så är hon off och så länge den inte stiger hur mycket som helst så blir det ingen alvedon heller... Har satt min gräns på det och där e hon inte riktigt ännu... Men kollar med jämna mellanrum. På vägen hem stannade vi till vid Eklöws för att fylla på förrådet av pålägg! Ett måste i det Stehnsonska hemmet!!

Nu har vi hällt i oss lite lunch & hämtat Ellioth från Solkulla! Han ska dit en sväng i morgon med och då bär det av till skogen så pannkakor står på menyn för fikat! Ellioth älskar verkligen pannkaka och det blir 4 st på ett ägg så det e ju perfekt!!

Nu sitter mina troll och smaskar på sina kakor från hembageriet =) Lite vardagslyx och det måste man ju få ha när man e hemma och e sjuk! Det blir mys i soffan för hela slanten och Lotta på tv:n...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack för idag! Var en urmysig dag och mycket laddande av batterierna! <3 <3 <3

2012-04-18 @ 21:04:58
URL: http://altessonkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0