En dag i sängen

God morgon på er!

Fast jag vet inte om jag tycker att den e såå värst god! Idag blir det e dag i sängen alternativt soffan tror jag =(
Haft en pissnatt igen =(

Vart uppe med en liten Lovis som är dundertät & förskyld men ingen feber så vi får väl se hur vi gör imorgon! Mitt i allt enelnde kröp sig magkatarren över mig, trotts meducis =( Men det varade inte så läng som tur var! När Lovis väl somnat om jämte sin pappa som ett plåster tog jag Ellioths säng för han var redan i vår fotända...

Nu känner jag mig totalt manglad så det blir en mycket lugn dag, det kan jag lova! Träningsvärken gör oxå sitt så det känns inget kul! Känner mig orolig för hur det ska bli nu när jag ska ta meducinen vid behov, hjälper den? Har i alla fall kommit på en sak och det e att har man magkatarr och slarvar med maten såå får man det surt efteråt så från och med nu så e det pli på mig!! Så här kan jag ju inte ha det! Känner inte att jag sterssat i helgen fast det e klart det har hänt en hel del och sen skulle vi vart uppe med tuppen idag och när Loppan började gråta och tätna så tror jag att jag fick lite panik för att jag skulle ju upp... Svårt att avläsa kroppen ibland för den spelar så många spratt...

Har världens underbaraste barn idag i alla fall, de sitter bänkade i soffan och kollar på barnprogrammen och jag ligger i sängen med datorn=) Måste nog snart ta mig upp och utfordra dem lite =)

Får se hur min lilla Loppa mår, hon har vart förskyld ett tag nu och vart mycket snorig... Det tröttar ju och får man då innte sova ordentligt heller så e det inte roligt!

Ha en bra dag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0