Klippkort =(

God morgon!

Jaha då var man vaken tidigt, en söndag!! Ellioth kröp upp i sängen någon gång på småtimmarna och sen kom Lovis vid halv 8 och då kunde jag inte somna om =( Men Lovis gjorde så jag fick istället en lugn och skön stund alldeles ensam i soffan framför datorn... Nu kom min älskling upp och serverade kaffe till mig ♥Älskar!!

Kvällen hos mormor & morfar blev inte riktigt som vi hade tänkt oss... Tredje helgen på Akuten för familjen Stehnson =( Kan ju få klippkort där!!
Den här gången var det Ellioths tur. Han var ute och lekete i trädgården och hade hittat en superrolig pinne som han råkade köra upp i kinden när han hoppade... Hörde att han skrek och när han kom in så vi att det var större än vi först trodde =( Stackarn liten!!

Bara att hoppa in i bilen och åka till akuten så de fick tejpa ihop honom! Är det i ansiktet så är det och då finns det inget annat än att åka in! Han var superduktig hela tiden! vi läste böcker, spelade spel och babblade =) När doktor kom in satt han i Rogers knä och sa inte en pip! Det enda han frågade om och omigen var att han skulle väl minsann få ett klistermärke innan han gick =) Söta ungen!!

Det var så att när vi var på bvc en gång så glömde de ge honom ett och det kommer han ihåg! Mamman fick åtgärda det genom ett pkt bamsetuggumi istället men nu när vi minsnn var på det stora sjukhuset så var det viktigast!!!

De tejpade ihop honom och vi slapp sy, tack och lov! Det var inte så djupt men hackigt! Håller alla tummar och tår för att det ska läka så bra som möjligt!

Han vågade till och med att fråga själv om klistermärke och sköterskan lös upp! Det skulle de fixa =)
Ett klistermärke på en sköldpadda & en medalj i form av en anka som man kan sätta på kylskåpet =) Han blev överlycklig!!

Hem till mormor & morfar och det blev middag vid halv 9 för vår del... Grillat och jätte gott!! Tårta och godis och ett par glas rött satt inte fel alls!! Mys för hela slanten och vi hamnade i den goa soffan med två pyjamasklädda barn som somnade gott med välling och allt! Sprängarn gick på tv:n så den kollade vi klart då innan hemfärd!

Hemma somnade vi på en gång!! Trötta som bara den!!

Idag är tröttermössan på men det vänder så snart frukosten e nere i strupen =) Ska ge mig ut på en sväng runt slingan idag och en runt strängen! Blev en tur till i går runt strängen på eftermiddagen och jag sprang varvart med power walk!! Jag blev inspirerad av Camilla som sprang tidigare på dagen =) Åh jag vill me!! Så nu börjas det!! Godisförråden e tömda så nu blir det inget påfyllning av dem.... Nu jäklarns =)

Idag är det öppet på brandstationen!! Vi ska dit hela familjen Stehnson och det ska bli riktigt roligt!! HA en underbar söndag på er!! För det ska vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0