Kortisdag...

... känns skönt att bara jobba 5 timmar idag! Det var riktigt tungt att gå upp och jag vet inte hur många gånger jag snooza!!

Haft an ganska bra natt utan ont i magen =) Härligt!! Kroppen känns dock som bly... Va ju inte konstigt när man stälde sig på vågen! Med facit i hand ångrar jag djupast att jag gav mig in på camebridge IGEN =( Hade jag bara vetat att allt skulle balla ur så hade jag aldrig gett mig på det! Många kilon e tebax, visserligen inte så konstigt med tanke på hur påsken sett ut mm. Men nu e det en ny vecka och nya tag så ska det säkert bli bra! Känns som om det blivit prio 2 för min del! Nu handlar det om att må bra, äta bra för att fungera och tänka på mig själv! Det e låångt till beach 2012 =))

Ska alldeles strax väcka mina små juveler... Ellioth ligger inne hos oss sen ett par timmar! Märks att helgen satt spår hos honom! Han e superfixerad vid att veta vart jag håller hus och det e bara att gilla läget! Är nog ganska bra att komma in i rutiner på Lomvägen just nu, rutiner vad det gället ALLT!! Ser fram mot det faktiskt! Mår inte särskillt väl vid bergochdalbanor...

Loppan har sovit bra i natt och det e skönt! Blir så mycket lättare för en annan då =)

Idag blir det att dra på sig regnkläderna och ge sig ut med Zelma på en skogspromenad innan jobbet! Skönt!! Sen får hon vänta till gubben kommer hem, tänker inte dra ute barn och allt i eftermiddag oxå för en promenad... Blir till att fixa fika till jobbet imorgon om inte Ulrika vill göra muffinsar... Ska ha skräpplockardag imorogn i samarbete med Grön Flagg =) Håller tummar och tår för att det inte ska regna just på förmiddagen imorogn när 36 ungar och deras fröknar ska ge sig ut och städa gården!!!

Nähe gott folk nu blir det till att ta tag i sitt liv igen! 
Ha en bra dag!! Kramen

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Min älskade vän!

Du är lika vacker på utsidan som insidan! Vad gäller beach 2012 slår du alla med hästlängder redan nu!

Försök ta hand om dig själv nu och hitta tillbaka till rutinerna så löser sig det mesta - en dag i taget. Älskar dig precis som du är! Puss & kram

2012-04-10 @ 11:17:06
URL: http://altessonkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0