Kvällsmat

Efter en uppfriskande & lite blåsig promenad har mamman anlänt hem ganska fulltankad med ny energi =)
Känns faktiskt rätt ok nu och Lovis är så pass ok att hon får gå till Solkulla imorgon! Ingen feber, har sovit gott efter att hon ätit ett stort lass med spagetti & köttfärssås! Håller alla tummar & tår för att natten blir bra med! Finns ju inga direkta garantier för det men hoppas kan man ju!

Haft en lugn och skön dag tillsammans med mina troll och sett flera filmer och myst massor i soffan! Fick till & med städat toaletten när Loppan sov och jag fick vilat med min Ellioth en lååång stund i soffan med =) Känns faktiskt skönt!

Har en man som somnat på soffan så det verkar som om vi får vänta lite med kvällsmaten... Har lite beslutångest över vad vi ska äta till kvällsmat... Det står mellan ägg & smörgås eller spagetti & köttfärssås igen.... Det kunde vi äta tyckte Ellioth men jag vet inte om jag är sugen på det igen... Tänkte att det kunde vara skönt för mina älsklingar att ha det till kvällsmat imorgon kväll när mamman är på kvällsmöte på jobbet...

Nä nu blir det köket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0