Mensvärk!!!

Åh fy farao för mensvärk!!!!

Jag har mensvärken från helvetet och just nu äter jag ben bästaste meducinen för just mensvärk!! Nämligen schweizernöt... Kaffe och vila is da shit!!


                                           


Har vart på en härlig tjötaskit promenad med bästa Jen & henns Milo =) Jätte härligt!! Då mår hon som fina fisken, när hon e ute och rör på sig!! Kan ju säga att det blir en vända till med doggen innan det hopas in i en dusch!! Nu e det alldeles underbart väder ute och det måste tas tillvara på varenda minut av!!

Har vart på Eklöws med la familia och inhandlat frallor, pålägg och SVENSKA tomater =)) åh äntligen kom de!! Blev såå lycklig när jag såg dem så det åkte med tre stycken bara för att!! Ett måste!! Vi har mumsat på frallor och kaffe nör vi kom hem, blev lunchen idag... Nu har jag tre utslagna hjältar =) Det ligger en framför tv:n på sitt rum i soffan... Två i soffan i tv-rummet framför Lotta på Bråkmakargatan. Jag låg jämte Lovis innan och var nära att somna men hon kunde minsann inte ligga still så jag gav upp och hamnade här istället!


Fick reda på att Alvin spelar i Varbergscup'en idag och i Veddige kl 17 ikväll av hans mamma... Ska vara i När kl 18 men det får bli en tur om idrottshallen innan så hinner vi ju se en snutt i alla fall! Bättre än ingenting alls! Undrar om det finns en möjlighet att stoppa klockan en timme eller två eller om man kan slänga in en timme till... Kankse skulle ta och ta tag i mitt liv nu och grejja iordning inför kvällen, packa väskan te barnen och slå in paket kanske så jag eventuellt hinner med den där promenaden med... Suck!!


Tjingeling - har jobba att göra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0