Ny vecka =)

God morgon!!

Då var det måndag igen och det var en hiskelig tur efter den här helgens ätande... Det blev alldeles föör mycket av den varan och alldeles fel av den varan... Det märktes på vågen...Oooops!! Men idag är det en ny vecka och en ny vecka som viktväktare! Jag har mätt upp allt och lagt i mina matlådor och planerat större delen av dagen. Det e dock svårt när man ska jobba från 7-20 idag och har även möte i morgon kväll med =/ Blir lite mycket på en gång!

Det e banne mig heeelt otroligt, man tror att man förberett sig så väl och att man stålsatt sig såå förbannat mycket men så åker godisskålen fram och vips e man där igen =( Det e ju inte klokt!! Så det e nu min verkliga utmaning väntar och det e den jag måste ta tag i med hull och hår!! Och det var som jag tänkte när jag var ute och hämtade tidningen nu på morgonen... Det ÄR inte konstigt att vågen sticker upp efter en helg som denna! Det e tur att barnen bara fylller en gång per år och att det är samtidigt för det funkar inte för mig att ha tårta i kylen mm....

Nä back to reality =)

Nåja, dagen startar strax med en promenad med hunden... Blir lite flex nu på morgonen så jag hinner med allt! Barnen ska lämnas & hunden ska ut... Gubben e fortfarande dålig som fan och kännner sig överkörd av ett tåg i hela kroppen =( Så det e bara att vila och det lär han nog göra med... Hoppas han kryar på sig!!

Det var värst vad dagen gryr sakta, det känns såå mörkt forfarande =/ Trodde ljuset skulle komma fortare! Men klockan stannar inte för det, har 1000 saker att göra men fastnar framför den här förbannade dumburken ändå!!

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0