Påskägg

Nu har påskharen vart på besök på Lomvägen =)

Fast det blev inne i vardagsrummet han gömde äggen... Det blåser isvindar ute!
Jag gjorde ett försök på att ge mig ut på en promenad med Zelman innan men jag tog på mig alldeles föör lite så jag frös som hundan! Den blev bara en kortis så får jag göra ett nytt försök lite senare!

Har två lyckliga barn nu så lugnet har lagt sig över Lomvägen!! Den store ville inte ha =) Hm... undrar im han e sjuk!!

    



    

Mmmm det e smaskens med choklad!!!

Påskgodis & Pippi på de 7 haven det funkar ju för en solig lördag!!

Ska snart ta mig i kragen och göra lite nytta med =) Ha en fortsatt trevlig påskafton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0