Regn...

God morgon alla morgonpigga =)

Nja här kanske inte heller är såå morognpiggt... Snoozade ett par gånger innan jag orkade gå upp. Ellioth låg i min fotända och snarkade ♥ Han kom in vid halv 4 efter att vi redan vart uppe och druckitvatten och vart på toaletten. Men min lille Nisse kunde inte somna om i sin säng så då var det gott att krypa ner jämte mamma & pappa!

Känns väldans skönt att jag gick och la mig så tidigt igår, haft en god natts sömn och nu på morgonen var jag &Zelma ute och gick i regnet! Faktiskt jätte skönt! Vi vaknade nog till ganska bra båda två och det enda jag ångrade var att jag inte tog regnbyxorna men detregnade inte när jag gick! Känns ganska uppfriskande nu efteråt och det var inte alls fel med en varm dusch när man kom hem!

Nu blir det en kopp kaffe, smörgås & yoghurt med frukt i! Ska bli gottigt!!
Ni får ha en bra dag! Jag ska bostätta mig i atelje'n och göra kulmålningar =) Kan inte bli bättre en regnig dag!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt att du sovit gott!

Å jisses vad hurtig du e som promenerar så tidigt !

Kram

2012-04-25 @ 06:26:35
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0