Söndag kväll

Gokväll på er!

Så sitter man halvt bänkadi tv-soffan med en halvdålig film =( Söndag kväll och allt ska förberedas inför en tidig morgon... Klockan står på kvart i 5 =( Fy farao va tidigt!!

Men börjar man 7 och ska lämna barn, gå ut med en magkass hund & hinna in i en dusch så är det tidigt som gäller!!

Nu kokar pastan till morgondagens räksallad... Blir säkert gottigt! En tidig måndag så vi har roddat för kompis hem från Solkulla! Herman ska åka med oss hem från förskolan och jag har en spänd liten kille här idag... Ellioth somnade jämte mig på soffan idag så det var INTE lätt att somna nu på kvällen och myrorna var gigantiska =) Förväntansfull för måndag morgon!!

Haft en hektisk helg, som alla andra på sistonde. Idag startade vi på Henån med fruksot för att hämta Alvin på konfirmationslägret! Riktigt mysigt för att avsluta med ett kyrkbesök i Veddige med mässa & allt... Nåja det är inte så ofta det händer och jag var mysket stolt över vår ungeherr Nelli som kunde Fadervår och trosbekännelsen!! Bra jobbat! Nästa helg e det konfirmation som gäller och detska faktiskt bli mycket mysigt!!

Det blev en heldag med familjen från mys i soffan, Rasmus på luffen, fika i Tvååker och Burger King på vägen hem! Nu grejjas det inför morgondagen och jag känner att stressen börjar hopa sig... eller e det kaffet tidigare?? Så  svårt att avgöra... Men jag ska invänta räkorna som ligger på tining och strax hoppar hon i sängen för att sova i 150 km/h så man är utvilad i morgon bitti!!

Ni får sova gott ni med och ha en skön start på den nya veckan!! Nya tag i morgon och få en tebax på banan =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0