Stolt mamma!!

Idag är jag en mycket stolt mamma kan jag lova!!

Jag dealde med min son om en klippning hos Alah idag =)

Skulle ju in med Alvin så då spirades ett litet hopp... YES!! Han nappade och gjorde det!

Vi var alla såå imonerade av honom, helt stilla och alldeles tyst satt han och kollade när hon klippte honom!
Det  var verkligen hur fräckt som helst och han var nog lika stolt han!

Sist vi gjordet ett försök att klippa Ellioth hos Alah så skerk han HYSTERISKT!! Livrädd, lessen och alldels förstörd har han vart och det  har  vart mycket tufft för mig med att klippa honom här hemma!
Han har gråtit krokodiltårar många gånger...
Tänk vad det har hänt massor med min 5.åring det sista halvårte =)
Min gosse börjar bli stor och det är omvälvande!!

Båda gossarna blev jätte fina! Alvin hade letat fram en bild som han visade Alah som han ville bli klippt! På eget bevåg hade han letat fram det och det tycker jag är jätte roligt! Han visade ett stort intresse själv!!
En riktigt snygg grabb växte fram därinunder =)



Mitt lilla hjärta!!



Oj va man såg hans ärr på kinden =(

Håller alla tummar & tår för att det ska läka fint!!
Vem vet...det kanske döljs av snyggt skägg när han blir stor...


Nu ligger vi avslagna i soffan efter middag, fruktsallad & kaffe och kollar på lyxfällan...
Snart kommer Revenge och det e såå superbra! Ska bli spännande idag!!

Imorgon bär detav in till city för att inhandla konfirmationspresent till vårt stora hjärta!!
Det ska handlas till konfirmationen... Handlas mat till hemmet...
Sen vet vi aldrig vart man hamnar =)

Vi har tagit semester för att allt ska fixas, upp med tält, hämtas stolar & bord...

Kvällen avslutas med ett glas vitt tror jag och mys i soffan med mitt ♥
Är helt klart nöjd med min torsdag!
Kommer sussa gott i natt tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0