Tankar...

... idag fyller en otroligt vacker ängel 20 år ♥
Saknaden är stor och det är ofta mina tankar går till underbara Sarah!!

Många tankar och minnen som kommer upp när jag tänker på henne och tiden som jag fick lära känna henne och hennes underbara familj! Oftattbart att livet kan vända så fort och kampen för ett friskt liv...

Sarah var ett hjärtebarn som hade det varmaste skrattet, härligaste kramarna, ljuvligaste sången!
Sarah viste var kärlek var och det förmedlade hon till alla hon mötte ♥



Underbara Sarah

Tiden rusar iväg och det som en gång vart kommer aldrig mer tillbaks, bara i våra minnen och det gäller att bevara dem allra närmast hjärtat! Livet är för bräckligt och något som man ska vara rädd om!
Man måste ta tillvara på det som betyder mest för en
och inte lägga för mcyket energi på saker som man mår dåligt av!


Idag har jag haft semester och spenderat den med min familj! Vi harvart i stan & fixat Alvins prestent till imorgon, handlat till kalaset och vart och hjälpt Sofie att förbereada så mycket det gick =)
Vart en mysig men lite stressig dag... Men det är inget mot vad morogndagen kommer att bli!
Håller alla tummar & tår för att den ska bli så bra som möjligt!
Helst sol & värme!!


Han provade kläderna och jisses vilken stilig grabb!!
Kommer vara stolt som en tupp imorogn och en aning rörd kan tänkas ♥

Nu är det endast mammam vaken, sitter i soffan och lyssnar till mina älskades snarkningar!!
Snart tror jag att jag med ska gå & knyta mig, det är en stor dag imorgon och massor som ska fixas...
Typ kläder att ha på sig! Till alla i familjen, stryka och fixa och dona =)

Men först & främst ska jag och Zelman ha egentid på ett  varv runt strängen =)
Det bästa på hela dagen och ladda alla batterier så man fixar dagen!!

Sov gott alla där ute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0