Snölek & adventsfika

Snön börjar falla mer och mer och det verkar tillta  mer och mer!! Undrar hur det kommer att se ut imorgon när man ska upp & till jobbet! Hoppas att det ligger kvar till jul!! Känns underbart att det ligger ett vitt täcke och julkänslan infinner sig !!
 
 
Det har vart en fullspäckad helg med massa snölek, varm choklad och pepparkaksätning =)
 
 
En snölyckta gjorde vi till grannen!!
 
 En liten bushöna!!
 Min älskade Nisse!!
 
Snölek!! Zelma älskar snön och särskillt när Ellioth kastar snön på henne så hon ska fånga den!!
 
 
Underbara farmor och Ellioth som öppnar ett litet paket i morfars knä!!
 
 
Min lilla Lucis & min lille Nisse!!
 
Det var roligt att glädja de gamla med julklädda barn!! De tyckte att det va roligt att se dem! Ingen skönsång men massa fika och choklad!!
 
Nu ska vi ta det lugnt, laga mat & bara njuta av en lugn & mysig kväll med levande ljus och mys i soffan!! Ha en fortsatt trevlig advent!!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det var en jättefin lykta ni gjorde. Den tackar både jag och mamma för! :)
Igen - en väldigt vacker sjal/halsduk din farmor har, underbara färger! Jag blir alltid galen av att se färger i "regnbågsordning". ^^
Söta Lovislucia och Elliothtomte! :D

2012-12-13 @ 20:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0