En febrig mamma

... då var det mammans tur att bli dålig =( Fick gå hem tidigare från jobbet idag för jag avar totalt slut! Somnade gott med barnen idag på vilan! Blir till att vara hemma från jobbet i morgon och kurera mig så får vi se vad som händer och fötter... Har en kort dag på torsdag och ledig fredag så vi får se...

Är uppkrupen i soffan och softar till Äntligen hemma med två små kisd som sussar mycket gottigt!! Loppan somnade i min famn i soffan till halv 8 hos mig ♥ Mys!! Sen bar det av in till Elliothen för att läsa en gonattsaga, Dummerjöns som han valt =) Söta unge!! Älskade den sagan när jag va liten! Han somnade på sista bladet ♥ Tänk va härligt att så somna jämte mammsen som läser en daga i sängen, alldeels trygg och alldeles nöjd! Då kan man inte annat än att sova gott!!

Min underbara man har slipat klart det mesta i hallen och spacklat hörnet som var urilla... Bara elkontakter lampknappar kvar men det får bli en annan dag! Ska bli väldigt skönt att bli klara med det här projektet... man kan ju inte precis stänga om hallen när man håller på.... Underbart med två små barn mitt i allt slipdamm...

Planen för morgondagen blir mysfrukost i soffan med mina underbara kids, Astrid Lindgrensfilmer för heela dagen, lätt matlagning och mer soffsoft!! Toppat med panodil och mycket barngos så hoppas jag på att bli frisk fort!! Är såå off och såå trött så det borde vara förbjudet!! Nu blir det strax in o borsta gaddarna och vidare in i bingen så jag kan soooova!!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0