...

...

Gokväller på er =)
Då har hon landat i soffan med två sovande barn!

Fryser så jag håller på att döööö... Blir en filt och kuddar i soffan nu, ska nog sno med mig Zelman så hon får värma mig =) Inte fel att gosa lite!!

Imorgon blir jag hemma och vabbar med en fortfarande vattenkoppstjej... En del koppor börjar torka riktigt bra, en del e geggiga =( En del vill fortfarande titta fram =/ Undra när detta ska ta slut men jag hoppas att helgen hemma med och sen ska hon va på G! Ellioth har inte visat någon tendens ännu på några koppor...

Ska köra min mamma till sjukan i Halmstad för återbesök efter hennes gråstarrs op förra veckan! Då vi inte få komma in där pga Loppan blir det till att gå en lååång runda i halmstad imorgon, hoppas på att hitta en rolig lekplats så Lovisen får gunga och leka lite =)

Nä nu blir det filten!! Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0