Ett glas rött!





Ett litet smakprov på vår nytapetserade hall =) Är mycket nöjd och tyckte att tulpanbuketten från mamma prydde den mycket fint!! Tänk att det snart e klart! Bara imorgonkväll oxå, sen e det färdigtapetserat!!

Lullullet kommer lite pö om pö till veckan tror jag, när ork och tid finnes!! Ska bli mycket roligt och jag tänker inte bara slänga upp det bara för att... Man gör ju inte hur många hål som helst i nya tapeter, det bär liksom lite emot...

Men man får lite nytt blod i ådrorna och lite mer känsla i hemmet, vårt hem!! Mycket mer lust att göra iordning resten med och vi är ganska liktänkande och det är kul!! Tycker samma, det är en stor fördel!!

Nästa prohjekt är en ny fonvdvägg i Ellioths rum =) Hade sett ut en snygg tapet men såg den i verkligheten idag och nnjaä den var inte som jag tänkt mig =( Men vi får åka in och kolla och ta hem så man kan känna och föreställa sig... Behöver en ljus fondvägg som ljusar upp hans rum!!


Idag är det Alvinhelg =) Han kommer hem vid 7 och det ska bli riktigt roligt att träffa honom ♥ Har tagit migg ett glas rött och vi firar helg! Har överraskat min gubbe och köpt hem hickorymarinerade revben, potatissallad, godis och vi ska njuta!! Kände mig nästan lite nykär när kah planerade =)) Inte illa!!

Melodifestivalen är på ikväll och det ska vi se såklart! Då ska vi ha ätit klart!! Länge sedan vi hade mys så bara la familia ♥ Ingen dator idag =))

Ha en trevlig kväll på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0