Hemma igen!!

Åh va skönt att ha min gubbe hemma igen efter en natt på sjukan!!

Igår fick han vitlut på sina handleder när han jobbade, trotts skyddsutrustning =( Under kvällen blev såren värre, det svullnade och såg riktigt ilsket ut och när vi ringde 1177 så menade dem att det vara bara att åka in! Sagt & gjort så åkte han in efter lite övertalning...

Vid tre ringde han hem och sa att han inte fick komma in =( Åh!! Ovanlig och allvarlig åkomma... Fyra läkare hade vart inne och kollat på honom och de hade kontakt med giftcentralen. Nu sätter han handlederna i vattenbad en halvimmet i taget med en timmes mellanrum för att det ska späs ut... Bättre och bättre blir det och ett dygn ska han göra detta... Sen ska det bandaderas... Han blir hemma resten av veckan, mitt hjärta!!

Jag åkte in till sjukan efter att jag lämnat trollen så vi delade sjukhussäng och kollade på fyran ♥ Nu e vi alla hemma och det var två mycket glada barn som hade målat teckningar till sin pappa så mötte honom när de kom hem! Tror att  pappan är väldigt nöjd med att kommit hem med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0