Kokekött

Solen lyser och det känns lite lättare för var dag som går!! Börjar känna mig bättre & bättre och börjar faktiskt att längta tebaka till jobbet, barnen & mina kollegor!!

Imorgon ska mina troll få gå till Solkulla mellan 9-14 och då ska jag passa på att åka in till Hajen och fylla på förråden här hemma... Skönt att åka utan kids och lite för att pröva mina vingar och se så man börjar bli människa =) Ska ju faktiskt jobba på onsdag!!

Kokeköttet står på spisen & kokar, det e första gången för min del... Lite spännande och jag hoppas att det ska bli riktigt gott till middagen idag! Skönt att det sköter sig självt =) Mamma & pappa kommer ut och äter tillsammans med oss ♥ Mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0