Lördag...

Då sitter man här med en liten stormvind och en liten gnällspik!! Lovis har sovit sen vi var på Burger King.... I heela yttermunderingen i hennes säng =) Ellioth däremot har vart som en galenpanna och sprungit runt som en biten så man kan ju undra vad det var i hans mat!!

Nu gick tyvär det hela i kras, Ellioths ballong gick sönder och han bröt ut i världens gråt.... Stackars liten! Tyvär kan inte mamman tycka så väldans synd om honom just nu... han har retat gallfeber på mig länge nu!!

Loppan e vaken och leker nu med sin ballong så vi får se hur länge den friden varar =)


Ikväll smäller det, MELODIFETSIVALEN startar till min förtjusning =) Mannen däremot e inte lika överlycklig... Inte hans favorit precis! Vi ska till Nett & Rikard för att fira Christoffers 21 års dag =) Ska bli trevligt!!

Mitt onda i halsen kvarstår och nästäppan har tillkommit... Suck va keligt!! Men inga febror ännu så det e bara att vackert kämpa på =)

Nehe dax att väcka maken.... fina sovvanor vi har på det här stället :) Eller inte men han har säkert tängt ut det som så att han kommer att leka med dockor halva natten med sin supervakna dotter medans den dötrötta mamman slocknar efter melodifetivalen =) Eller vad tror ni??


Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker jag låter som en bra deal, att roger leker med lovis så att du får sova !

Kram

2012-02-04 @ 21:40:27
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0