Morgonpromenad!

Dag 2....

Godmorgon!! Är lika taggad idag som igår och känner mig på G =) Känns så härligt att säga det för ett tag var det jäkligt mörkt =( Är väl så det ska vara antar jag!!

Gick upp tidigt idag för jag tänkte att det får bli en runda runt strängen innan jag börjar jobba idag! Man måste ju utnyttja att mannen e hemma med lilltroll så det e bara att gå, han fixar frukost till trollen och jag lämnar Nissen precis innan jag börjar =) Kan väl inte bli bättre??

Väntar bara på att ljuset ska komma liite mer, gillar ju inte att gå i mörker =) Hinns inte me en promenad i eftermiddag, kanske i kväll förståss men jag och mamma ska på turne i eftermiddag så då får man helt enkelt gå nu!!

Önskar er alla en härlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0